Voorbereidingen op SU 2014 - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lisa Seuters - WaarBenJij.nu Voorbereidingen op SU 2014 - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lisa Seuters - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen op SU 2014

Door: Lisa Seuters

Blijf op de hoogte en volg Lisa

10 Februari 2014 | Nederland, Zwolle

Lieve allemaal!

Over twee weekjes vlieg ik voor mijn buitenlandse stage naar Suriname, Paramaribo om precies te zijn.
Ik zal hier 3 (of meer!?) dagen per week voor de klas staan, maar door het tropenrooster zal dat niet later dan 13.00 uur zijn. Daarna is het tijd om het land te ontdekken. Trips, jungle, cultuur en lekker eten!

De voorbereidingen lopen op rolletjes.Ticket is uiteraard geboekt, huisvesting is geregeld, stageschool is bekend, visum is binnen en alle vaccinaties heb ik inmiddels gehad!
Koffer inpakken en het avontuur kan beginnen! Ik kijk enorm uit naar deze unieke kans en ervaring!!

Gaan jullie mij volgen? En houd me ook op de hoogte van het koude Nederland! Dan stuur ik jullie mooie verslagen vanuit Switi Sranan!

Liefs,

Lisa